What am I fighting for?

Nu har jag bestämmt mig än en gång för att börja blogga igen får väl se hur länge det håller denna gång :P Idag så så är det första dagen av sportlovet. blev att sova över med elise från igår till idag va helt Awesome såg på några filmer som Sweeney Todd,På smällen och nanny diaries och så hade vi såklart popcorn och åt ingen filmkväll med elise utan popcorn :D Sen idag blev det då att vakna hos elise kolla på film sen sticka hem och fixa iordning mig för  på kvällen så gick vi på bio på filmen Farsan den va rätt så bra fast jag tycker att jalla jalla är bättre som josef fares också har gjort :) Sen så blev det att åka hem till mig och se på en annorlunda familj. sen så stack hon hem. Och nu så sitter jag här och kollar Bästa emmas inlägg om mig Klicka här för att se . Jag blev helt rörd över det hon skrev om mig :O.  Emma du är bäst saknar dig ngt enormt för du är en av de få som verkligen förstår mig fullt!<3
Dagens låt :)

Nej nu tänkte jag kolla runt lite på olika bloggar och vara social vid msn puss

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Hahah men nu blev ju JAG rörd :O<3333

Du ger alltid så himla bra råd, och du lyssnar verkligen, tummen upp på det :)<33

Vi måste träffas fler gånger, det va askul i somras ju :)<333 Hahah, kmr du ihåg dom läskiga kråkorna på mcdonalds? och danskarna? :D<3333

2010-02-23 @ 19:18:31
URL: http://photobymxemma.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0