Final :)

Hej, idag så har jag varit med Alisé ett tag på dagen och fixat lite med hennes blogg och lite annat. Sen så blev det att åka till Borgholm med 3 andra från min skytteklubb för vi skulle möta 2 andra klubbars skyttar och se vilka som går till final i tävlingen som kallas för FAK-cuppen. Och det gick väldigt bra för mig och de andra tre skyttarna vi vann över de andra och gick också vidare till finalen och tävlar då om pengar till klubben, pengar till oss själva och äran att vinna Fak-cuppen. På hemvägen så blev det att fira med att äta på donken. Och nu så tänkte jag fixa iordning mig för kvällen och sedan krypa ner i sängen. puss


Dagens låt: Miley Cyrus When I Look At You

Kommentarer
Postat av: malin

sv: har inget speciellt planerat idag faktiskt =) själv då?

2010-02-25 @ 09:30:48
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Jag hoppas det :)<3333

2010-02-25 @ 19:02:49
URL: http://photobymxemma.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0